Skip to main content

KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY

Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Koszt dostawy klimatyzatora przy płatności z góry jest darmowy.

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

 Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

  • Nie zastrzegamy godziny doręczenia towaru
  • Nie dostarczamy towaru w soboty, niedziele i święta
  • Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia co pozwala Kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki.
  • Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy pierwszej próbie doręczenia przesyłki.
  • Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę sprzętu na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do siedziby sklepu KLIMABAU. Reklamacje w firmie kurierskiej, w przypadku uszkodzenia przesyłki mogą być zgłaszane w przeciągu 3 dni od daty doręczenia przesyłki i spisania protokołu szkody, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.